Onze klanten
Zij vertellen u graag hun ervaringenDe procesmanagementaanpak van Sensus-methode wordt binnen allerlei organisaties toegepast, van kleine zorginstellingen tot grote zakelijke dienstverleners. Hoe klein of groot de organisatie ook is, elke organisatie kampt met veranderingen in de markt, moet voldoen aan wet- en regelgeving en wil de beste diensten of producten afleveren aan de klant. Zij delen graag hun ervaringen met u!
Wat onze klanten zeggen
Zij vertellen u graag meer over ons!
“Wij gebruiken de Sensus BPM Software enerzijds als ondersteuning bij het optimaliseren en verbeteren van onze bedrijfsvoering. Anderzijds ondersteunt de procesmanagementsoftware om aan te tonen dat we voldoen aan normen en regelgeving.”
Erik SloothaakVolgens John verschilt de toegevoegde waarde van procesmanagement bij een kleine corporaties zoals FidesWonen niet met een grote corporatie. “Misschien is het zelfs wel nog meer een noodzaak. Bij een kleine corporatie staan de processen op het netvlies van een paar medewerkers, maar wat als diegene ziek wordt of vertrekt?”
John CapitainMeer woningcorporaties op
www.corporatie-processen.nl.
“Het is belangrijk de processen visueel te maken voor de gebruikers. Daardoor wordt direct duidelijk waar de pijnpunten zitten en kunnen we meteen een verbeterslag maken. We zijn begonnen met het Declaratieproces, wat nu digitaal verloopt en dus een andere werkwijze vereist. Hier kunnen we direct winst behalen.”
Daan BroekmanMeer gemeenten op
www.gemeente-processen.nl.
“We vinden het belangrijk dat de beschreven processen echt ‘van de mensen’ zijn, niet alleen van mij bijvoorbeeld. Want zij moeten ermee werken. Daarom werken we met Sensus-methode, waardoor processen begrijpelijk zijn en eenvoudig vast te leggen.”
Daan van Eeuwijk“Een proces dat we momenteel volledig aan het inventariseren zijn met de medewerkers van Praxis, hebben we tijdelijk gepubliceerd in een online omgeving. Hier kunnen alle procesbetrokkenen inloggen en hun bijdrage leveren aan het beschreven proces, aanvullingen doen en verbeterpunten noemen. Door op deze wijze te werk te gaan hebben we straks niet alleen een goed beschreven proces, maar is ook de kennis over het proces vergroot.”
Merel Vollenberg“Goed beschreven processen zijn de basis voor organisatieverbetering. Hierdoor is duidelijk hoe een proces nu loopt en hoe je het graag zou willen. Het verbeteren van processen leeft bij onze mensen, ze zien verbeterpunten en gaan hiermee aan de slag. We moeten alleen zorgen dat deze verbeteringen ook worden geborgd. Zodat ze ook worden gecontinueerd.”
Kim Moehamad